maanantai 12. tammikuuta 2015

Aloitellaan

Minä, Helmi, oon tämmönen tuurikässäilijä. Kun kässäkärpänen puree niin valmista syntyy, väliin sitten ei tuu yhen niin mitään. Pää on koko ajan täynnä ideoita ja suunnitelmia, kaikelle ei vain aina ole aikaa. Monesti huomaan, että aika jolloin ei ois pitänyt olla aikaa onkin syntynyt jotain aivan muuta kui ois pitänyt.. "Ai, onko kello jo noin paljon? Oon unohtanu tehhä ruokaa. Syyäänkö riisiä?" :)

Ettei tämä mun blogi ihan nollista alkais niin muutamia juttuja näytän nyt heti, sitten ajan kanssa bloggailen niistä jutuista, mitä aina on sattunut syntymään..
Nämä tein kesällä, silloselle vatsajalkapalloilijalle, meijän poijalle, nyt 4kk. Potkareihin piirsin itte kaavan, kun tahtoin semmoset missä ei ole kun yksi pystysauma, onnistuin :) Takasauma vain.


Tässä on mun kutomiskassi, ihan itte tämäkin tehty, muovisesta lattiamatosta, joka jäi yli kodinhoitohuoneen rempasta ja Ikean verhokankaasta. Tämä on hyvä kassi, pyssyy omikseen pystyssä eikäs lysähdä.
Sitten näitä sukkia.. Nappisukat tein kun arvelin opetella kutomaan villasukan kantapään. Cascade Heritage 150 langasta, aika unelma kutoa. Pehmoset ja ohuet sukat, mun jalat tykkää. Alemmat sukat sitten tytöt tilasi, kun nekin tarvittee sukat. Aika tosi paljon multa valmistuukin noille, tytöt osaa haluta uusia sukkia, lämmintä takkia, liehumekkoa, kirjavaa pipoa jne.. Näiden varpaitten omistajilta ei ideat lopu kesken (oiskohan lie äitiinsä tulleita?)




7 kommenttia:

  1. Tervetuloa mei bloggaajien joukkoon, ja miulle lukijaks.
    Ihailen noita ompelemiasi vauvan vaatteita ovat niin sieviä ja nappisukat on ihant.
    Se on hyvä kun jo pienestä tytöt tietää mitä haluaa:)

    VastaaPoista
  2. Olekkos oikeasti postannu 4.36? (Hullu) Vai olekkos ulkomaan ajassa? ;D Aikuisten oikeasti kiva lukia siunki juttuja. Nuo siun sukat on kivat, täytyy vissiin joskus, jos on aikaa...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kello jossain ulkomailla :D.. HOksin postaamisen jälkeen, enkä saanu heti vaihdettua.. Pitää vielä tutustua noihin asetuksiin, josko saisin kelloni vaikka Helsinkiin :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Hyvin tehtyjä ja kauniita ompeluksia ja sukat ovat niiiiin somia. Tervetuloa blogimaailmaan Helmi:)

    VastaaPoista